• DSC 8263
  • DSC 8230
  • DSC 8343

Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα

Με αφορμή την επίσκεψη του σχολείου μας στη Βουλή των Ελλήνων, το σύνολο των μαθητών μας, με συνοδούς τους κ. Κωστή Λαμπρόπουλο (ΠΕ04.01) και κ. Πάνο Κωνσταντόπουλο (ΠΕ03), πραγματοποίησε, από τις 3 ως τις 6 Απριλίου, τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα.

ath2

ath8

Φτάνοντας στην πόλη το απόγευμα της 1ης ημέρας μετά από πολύωρο ταξίδι, αναζωογονηθήκαμε παίζοντας bowling και δειπνώντας, καθώς η επόμενη ημέρα προμηνυόταν γεμάτη. Πράγματι, η 2η ημέρα ξεκίνησε με επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της Ακρόπολης. Έπειτα, μετά από μια περιήγηση στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και αφού ξαποστάσαμε για ένα παγωτό, πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη επίσκεψη στη Βουλή. Καθίσαμε στα έδρανα των βουλευτών, ενημερωθήκαμε για την ιστορία του κτιρίου, ξεναγηθήκαμε στους χώρους του και στην έκθεση «Αντικρίζοντας την Ελευθερία! Στη Βουλή των Ελλήνων, 2 αιώνες μετά». Η ημέρα έκλεισε με φαγητό και βόλτα στο κέντρο της πόλης.

at7

ath4

ath6

ath5

ath3 ath7

ath1

Η τρίτη και τελευταία μέρα ξεκίνησε με επίσκεψη στο Ευγενίδειο Πλανητάριο, όπου είδαμε στον τεράστιο ημισφαιρικό του θόλο την προβολή “Η ιστορία της Γης”, ενώ στη συνέχεια περιηγηθήκαμε και πειραματιστήκαμε στην Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας. Αργότερα επισκεφθήκαμε την αντιπροσωπεία της Lamborghini, όπου ενημερωθήκαμε για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των πολυτελών αυτοκινήτων αλλά και για το πώς λειτουργεί η συγκεκριμένη αγορά. Στη συνέχεια, αφού ξαποστάσαμε για φαγητό, πήγαμε σε ένα δωμάτιο απόδρασης (escape room), όπου ακονίσαμε τη σκέψη μας και διασκεδάσαμε επιλύοντας γρίφους. Η μέρα έκλεισε χαλαρά με προβολή ταινίας σε κινηματογράφο, καθώς την επόμενη μέρα, πολύ πρωί, έπρεπε να πάρουμε το πλοίο της επιστροφής.

at6 at3

at1 at2

at4

Με περίσσεια χαρά αλλά και κούραση επιστρέψαμε στη Σχοινούσα, έχοντας στις αποσκευές μας αυτή την πολύ όμορφη εμπειρία που, τόσο στο εκπαιδευτικό όσο και στο ψυχαγωγικό της κομμάτι, μας ενθουσίασε, μας χάρισε πρωτόγνωρες εμπειρίες και σημαντικά ερεθίσματα που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της προσωπικότητας ανθρώπων που μεγαλώνουν στο πανέμορφο αλλά μικρό νησί μας.